Detaily pronájmu Hejčkárny

Detaily pronájmu Hejčkárny


Protože máme prostor, který rádi sdílíme, tak vám přinášíme příležitost pro pořádání vašich workshopů či kurzů.

Pojďme se podívat na podrobnosti, které s pronájmem souvisí. Protože máme tento prostor moc rádi a hledíme na zdravé vztahy, tak se mrkněme na to, zda to mezi námi bude fungovat.

Ideálně vše probíhá tak, že máte dopředu jasno, kdy a na jak dlouho budete prostor potřebovat pronajmout. Zavolejte mi nebo napište přes kontaktní formulář a řekneme si, zda je termín volný. V případě, že chcete akce u nás pořádat opakovaně, poskytnu vám přístup do sdíleného kalendáře. Po dohodnutí termínu a zapsání do kalendáře nám vzniká nárok na 35% z ceny za pronájem, která je nevratná. 

My vám zaručíme, že termín je pro vás rezervovaný v plném rozsahu. Vždy před pořádáním vaší akce bude zatopeno (v topné sezóně), nachystané dohodnuté vybavení, čistá toaleta, dostatek mýdla, toaletního papíru, jednorázových utěrek, čisto a uklizeno. 

Dva dny před vaší akcí nám sdělte, co budete potřebovat připravit (počet míst k sezení, flipchart, stoly) a my vám prostor připravíme. Domluvíme si předání prostor z naší strany vám a po skončení akce z vaší strany nám. 

Pokud dojde k poškození vybavení, určitě mi to sdělte a buď sami navrhněte kompenzaci nebo se vzájemně domluvíme, zda šlo o opotřebení nebo o škodu vlastním zaviněním. 

V prostorách salonu je zakázáno kouřit. V rámci prostor je atrium, kde se můžete prodýchat na čerstvém vzduchu. Není ale určeno k výuce a k pauzám s cigaretou. Už se nám párkrát stalo, že zůstaly nedopalky cigaret v atriu nebo byly vhozeny do kanálu, který pravidelně čistíme. Proto budeme moc rádi za tuto ohleduplnost. 

Protože je vstup do Hejčkárny přes salon, prosíme vás, ať ctíte, že užití salonu není součástí pronájmu. Když si budete chtít něco koupit, co máme momentálně v nabídce, dejte mi vědět. Jsem převážně na příjmu a při pořádání akcí obzvlášť. 

Prostor bude pro vás připraven vždy čistý a funkční. Když budete odcházet, ohlédněte se, zda nezůstal viditelný nepořádek. 

Ať se vám u nás líbí a vaše akce se plní spokojenými účastníky.

 

Tady si to všechno shrneme:

Rezervace

  • při závazné rezervaci času a prostoru si účtujeme 35% nevratnou zálohu z celkové ceny pronájmu.

Ceník

  • cena za hodinu 380,- Kč
  • cena nad 6 hodin 350,- Kč/ hodinu
  • cena za víkend (sobota a neděle) 4300,- Kč
  • asistentka 200,- Kč

Storno podmínky

  • zrušení rezervace je třeba oznámit písemně či ústně viz. kontaktní formulář  https://www.allori.cz/kontakt/
  • při zrušení rezervace je účtováno 35% z částky za pronájem
  • rezervaci není možné přesunout na jiný den

V Allori hledíme na ohleduplnost, a proto vás prosíme o opuštění prostor ve stavu, v jakém byste ho rádi našli

– umyté nádobí je utřeno a vloženo do skříněk

– v salonu nezůstávají zbytky jídla, které by se mohlo zkazit

– topení je stažené na 2

– okna jsou zavřená

– odpadkový koš má kapacitu na přijímání dalších odpadků

– deky a polštáře jsou úhledně uloženy na svém místě

– pantofle jsou dány v pantoflovníku v šatně

– všude je zhasnuto včetně toalet

Klíče

– osobní předání před akcí

– po ukončení si podle dohody klíče opět předáme 

– při ztrátě klíče je účtován poplatek 800,-

– po dobu celé akce je uzamčen hlavní vstup do salonu

Mrkněte, jak to u nás vypadá

 

Napsat komentář

Your email address will not be published.